پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5648
-
الف
+

سوال آی‌فیلم از مخاطبان این شبکه

در بخش "دیدگاه شما"، شبکه آی‌فیلم سوالی درباره برنامه «شما و آی‌فیلم» مطرح کرده است.

در  بخش "دیدگاه شما"، شبکه آی‌فیلم سوالی درباره برنامه «شما و آی‌فیلم» مطرح کرده است.

به گزارش آی‌فیلم، سوال جدید بخش دیدگاه شما با این عنوان منتشر شد: برنامه «شما و آی فیلم» را چطور ارزیابی می‌کنید و چه پیشنهاداتی برای این برنامه در سال جدید دارید؟

«شما و آی‌فیلم» برنامه‌ای برای ارتباط مستقیم با مخاطبان شبکه آی‌فیلم است. در این برنامه علاوه بر پرداختن به موضوع برنامه، نظرات مخاطبان مورد بررسی قرار می گیرد و اطلاعاتی درباره برنامه‌های در حال پخش از شبکه آی‌فیلم ارائه می‌شود.

برای پاسخ‌ به این سوال، می‌توانید با مراجعه به بخش «دیدگاه شما» در وب‌سایت آی‌فیلم فارسی، نسخه اندرویدی و iOS  اپلیکیشن شبکه و یا ارسال پیام به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۹۸، جواب‌‌های‌تان را به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید:

دانلود و مشاهده قسمت‌های مختلف برنامه شما و آی‌فیلم

پیام‌های مخاطبان در آخرین شما و آی‌فیلم سال

م ه / س م

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

هیچ دیدگاهی نداریم .خواهشا به جای مطرح کردن چنین سوال هایی از مخاطبینتون سوال هایبهتری مطرح کنید مثلا بگید که درسال جدید دوست دارن چه سریال قدیمی و جدیدی پخش بشن .مثلا خود من دلم می خواد سریال همسفر.نشانی.غریبه.کاراگاه شمسی ومادام وغیره پخش بشن .قبلا قولشو دادین بهم ولی بد قولی کردین آخه چرا😑😑😑😑😑

شقایق قدرتی

شما و آی فیلم برنامه ی خوبیه . لطفا ساعت پخش اصلی و تکرارش رو بگید . لطفا تو یکی از قسمتهای برنامه ی شما و آی فیلم ، آقای مهران مدیری رو دعوت کنید .